تکواندو قهرمانی آسیا| سلیمی و خوش‌روش فینالیست شدند/ پایان کار بانوان با حذف ولی‌نژاد

12:10 - 29 ارديبهشت 1403
کد خبر: ۴۷۷۳۸۸۸
دسته بندی: ورزشی ، رزمی
تکواندو قهرمانی آسیا| سلیمی و خوش‌روش فینالیست شدند/ پایان کار بانوان با حذف ولی‌نژاد
آرین سلیمی و علی خوش‌روش دو نماینده تکواندو کشورمان با برتری مقابل رقبای خود به دیدار نهایی مسابقات قهرمانی آسیا راه یافتند.

خبرگزاری میزان - در ادامه مسابقات بیست‌وششمین دوره رقابت‌های تکواندو قهرمانی آسیا و در روز پایانی این پیکارها که در شهر دانانگ کشور ویتنام در حال برگزاری است امروز (شنبه - ۲۹ اردیبهشت ماه) آرین سلیمی نماینده المپیکی ایران در پاریس و علی خوش‌روش دیگر با برتری مقابل حریفان خود فینالیست شدند.

سلیمی در وزن ۸۷+ کیلوگرم در نخستین مبارزه خود در ۲ راند متوالی و با نتایج ۱۷ بر ۵ و ۸ بر ۵ از سد تکواندوکار کره‌جنوبی گذشت و به دیدار نیمه‌نهایی راه یافت. او در این مرحله در مباره با وانگی از چین به برتری ۲ بر یک دست یافت. سلیمی در راند دوم با نتیجه ۶ بر ۵ مغلوب حریف خود شد، اما با برتری ۴ بر ۳ و ۳ بر ۲ در راند‌های اول و سوم به دیدار نهایی راه یافت.

همچنین علی خوش‌روش در وزن ۸۰- کیلوگرم در نخستین مبارزه خود در ۲ راند متوالی و با نتایج ۵ بر ۱۱ و ۱۱ بر ۵ هوانگ از چین تایپه را شکست داد. او در ادامه به مصاف سالائف از ازبکستان رفت و در این مبارزه نیز در ۲ راند متوالی و با نتایج مشابه ۶ بر ۵ از سد حریف خود گذشت و به مرحله نیمه‌نهایی رسید. نماینده کشورمان در این مرحله به مصاف صالح الشرباتی نایب قهرمان المپیک ۲۰۲۰ توکیو رفت و موفق به برتری ۲ بر صفر شد. خوش‌روش در راند نخست ۷ بر ۵ و در راند دوم ۱۰ بر ۶ از سد حریف خود عبور کرد و فینالیست شد.

صبح امروز نیز یلدا، ولی‌نژاد آخرین نماینده تکواندو بانوان ایران در وزن ۶۷- کیلوگرم با شکست در دیدار نخست مقابل نماینده کره‌جنوبی از دور مسابقات کنار رفت.

در وزن ۶۷- کیلوگرم، یلدا، ولی‌نژاد آخرین نماینده تکواندو بانوان ایران در گام نخست در ۲ راند متوالی و با نتایج ۱۲ بر یک و ۱۳ بر یک مغلوب مین جو کواک از کره‌جنوبی شد و از دور مسابقات کنار رفت. بدین ترتیب پرونده نمایندگان بانوان با کسب یک مدال نقره ملیکا میرحسینی و برنز سعیده نصیری بسته شد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *